Leden 2015

Hotel

31. ledna 2015 v 22:08 | Werri |  Co přinesl život
Hotel ve kterém jsme bydleli se jmenuje Kossuth a nachází se na okraji Mariánek. Vlastně jsem v článku wellness vůbec nedala fotku hotelu, ale jen pohled do ulice. Takže to napravím.

Anglikánský Kostel

30. ledna 2015 v 18:13 | Werri |  Co přinesl život
Na tento kostel jsme měli výhled přímo z pokoje hotelu.

Wellness pobyt

28. ledna 2015 v 22:07 | Werri |  Co přinesl život
Jelikož má manžel od Vánoc do půlky února dovolenou, navrhl, abychom jeli na wellness pobyt. Máte s tím zkušenosti ? My neměli. Hledala jsem samozřejmě na slevomatu, ale jelikož manžel nechtěl vířivku a bazén, hledala jsem masáže, zábaly a tak. Výběru se účastnit nechtěl, ale i přesto jsem mu ukázala nějaký ten tip. Kolegyně mi řekla, abych si nejprve zjistila, zda mají vůbec v lednu volno. Nakonec jsem našla 2 pobyty a poslala dotaz ohledně termínu. Vyšel druhý v pořadí.

Výlet

20. ledna 2015 v 12:40 | Werri |  Co přinesl život
Dnes Vás zavedu na výlet, který jsme podnikli, během naší návštěvy Mariánských Lázní. Po pár dnech jsme přemýšleli, jak strávit další den volný čas a tak jsme koukali, co je v okolí. Když jsem viděla tuhle nádhernou rozhlednu, bylo jasné kam se podíváme.

Odpočinek

13. ledna 2015 v 11:30 | Werri |  Co přinesl život
Je to tak. Jedeme s manželem relaxovat na wellness pobyt do Mariánských lázní, takže se ozvu příští týden a zase Vás navštívím.

Přeji Vám krásný zbytek tohoto týdne :-).

Česká Vánoční mše - pokračování 3

12. ledna 2015 v 11:00 | Werri |  Co přinesl život
Tak máme za sebou první vystoupení a dvě nás čekala ve Vejprtech 20. 12. 2014 a v Kadani 21. 12. 2014. Jelikož se další vystoupení konalo až za 3 týdny, domluvila se velká zkouška na 19. 12. 2014 v kulturním domě v Klášterci. U nás to bylo z důvodu, aby se mohly účastnit i děti a opravdu byla zkouška s kompletním obsazením.

Česká Vánoční mše - pokračování 2

10. ledna 2015 v 0:06 | Werri |  Co přinesl život
Dnes jak jsem slíbila, že dopíši pokračování Rybovky u nás. Jak jsem již psala, zkoušelo se od září. Fakt to uteklo a najednou 28. 11. 2014 byla generálka v našem kostele, protože se první vystoupení se konalo právě v v Klášterci nad Ohří 30. 11. 2014 při rozsvícení vánočního stromu. My jsme tam byli brzy, jelikož se ještě zkoušelo a také jsme se museli srovnat, pak upravovali mikrofony atd. atd. a tak jsem na náměstí nebyla a když nám dali chvilku před začátkem, šli jsme kuknout před kostel, zda uvidíme aspoň kousek ohňostroje. Ohňostroj byl v 18,00 hod. a od 18,30 hod. se konala mše. Ještě musím říci, že se účastnili lidičky z Kadaně, Klášterce a Vejprt. Z Vejprt to byly holky, co tam mají sbor a jak jsem již psala účinkovali i sborité i nadšení amatéři. co se týče orchestru, byli to lidé z Lidušky, žáci a i dospělí, kteří hrají v nějakém seskupení. Také přijeli bývalí žáci, kteří studují konzervatoř, nebo už mají svou hudební kariéru. To bylo moc pěkné.

Česká Vánoční mše

7. ledna 2015 v 21:48 | Werri |  Co přinesl život
Musím se s Vámi podělit o můj velký zážitek. Základní úmělecká lidová škola Klášterec ve spolupráci s kulturním zařízení v Kadani vyhlásili projekt, že se bude zpívat tzv. Rybovka - Česká vánoční mše Jana Jakuba Ryby. Mohli se přihlásit jak sboristi, tak lidé, kreří si prostě chtějí Rybovku zazpívat. Zkoušky začínaly v září Klášterec si trénoval svou skupinu a Kadaň zase tu svou.

Jak to je u Vás ?

4. ledna 2015 v 11:06 | Werri
Nikdy jsem neměla ve zvyku bilancovat rok, který skončil. Nevím proč zrovna nyní, ale přemýšlím o tom, co jsem neudělala, co se mi povedlo, co mě potkalo, s čím jsem bojovala. Že by to bylo věkem ? Usmívající se No nevím.

Když se podívám zpět, užila jsem si krásnou dovolenou u moře se starší dcerou Martinkou, opět jsme bydleli na chatě, což neberu jako samozřejmost, zdraví se nám nijak nepodlomilo. Maminky jsou vzhledem ke svému věku v pohodě. Dcery Martinka a Ivanka také a Bessynka až na konec roku, též. A abych nezapomněla na Otíka, tak ten čím je starší, tím je uřvanější Smějící se.Ivanka mladší dcera se 8. 10. 2014 zasnoubila. Martinka tento rok dokončí 2 VŠ. Obě mají práci, Ivanka dokonce obstála při pohovoru v Aj a od února nastupuje do mezinárodní firmy. Jsem na ně tak pyšná. Co víc si přát, než aby se holčičkám dařilo a byly šťastné.

Krásný Nový rok 2015

4. ledna 2015 v 7:59 | Werri
Je rok 2015 a já Vám přeji, abyste byli zdraví, šťastní a aby se Vám splnily Vaše sny a přání. Ať máte okolo sebe jen pozitivní lidičky a úsměv na tváři a když přijdě nějaký ten mráček, ať na jeho zdolání nejste nikdy sami :-).