Egypt - 23.2.2011

31. března 2011 v 21:41 | Werri |  Co přinesl život
Vstala jsem v 5,50 hod, tiše se oblékla a s foťákem se vyplížila z pokoje. Cestou na pláž jsem viděla pár zaměstnanců. Došla jsem k molu, ale bylo zavřené. No zavřené, prostě u vstupu na molo byl natažený řetěz. Ale jelikož jsem slušně vychovaná, nedovolila jsem si řetěz překročit.

Tak jsem chodila po pláži a fotila co mě napadlo. Najednou se otočím a čtvrt slunce už bylo venku. Udělala jsem si pár snímků a celá koule byla nad obzorem. Určitě budu ještě pár východů slunce fotit, tak vím pro příště. že si vezmu druhý objektiv a budu obzor pečlivě sledovat.

Ivanka za mnou došla, když už jsem měla nafoceno. Šly jsme na pokoj a jelikož do snídaně bylo ještě dost času, sedla jsem si na balkón a dopisovala deník. Při psaní na mě padla taková únava, že jsem si v 7,45 hod. musela lehnout a Ivanka mě v 9,00 hodin vzbudila, abychom také stihly snídani. Když jsme se napapaly, šli jsme si vzít plavky. Nakonec jsme ještě potkaly Dášu (sluníčko a zlatíčko) a šly jsme společně na pláž.

Teplota moře docela šla i když hodně, vlastně většina lidí se usídlilo u vyhřívaného bazénu. Viděly jsme rybičky , mořskou štiku a barevné rybičky. Jo a korály. Tak jsme se společně všechny tři cachtaly a povídaly si a také se hodně nasmály. Prostě jsme se flákaly, opalovaly se a já zase dopisovala co jsem nestihla. Po poledni jsme šly Dášenkou společně na oběd. Po obědě jsme se vrátily na pláž a když nám slehlo, šup do moře. Byl odliv.

Když se ještě vrátím k dopoledni, tak jsem vlastně také fotila, válela se u toho a měla písek snad i v zubech a nejem tam :D. Dáša mi pak říkala, že koukali s manželem co tam dělám. Po obědě jak jsem již psala byl odliv a šly jsme do vody. Jak se valily vlny, rychle jsem zjistila jak moc je moře slané .

Je 15,04 hod. a sluníčko už nemá takovou sílu a moře se ztrácí. Je neuvěřitelné, jak rychle klesla hladina. Šly jsme to s Ivankou prozkoumat. Ivanka zkoumala, já zase fotila. Po zkoumání jsme se sebraly a šly na pokoj, abych se připravila na masáž, kterou jsem měla domluvenou na čtvrtou hodinu.
Ivanka šla se mnou, vzala si učení (ano i do Egypta si brala učení) a šly jsme do kosmetického salonu SPY.

Tento salon je v rámci hotelu a už jsme tam vlastně byly. Ivanka na rastech a já na kosmetice atd. Tentokrát se o mě starala Marmar, která se mi posledně starala o obličej. Odvedla nás do malé šatny, kde jsem si do skříňky dala věci a nakonec i Ivanky učení, protože to nesměla brát sebou.
Jako první jsem šla do místnosti plné páry, kde nebylo vidět na krok. Odhaduji že asi po 3 minutách jsem šla ven. Další místnost byla moc zajímavá a pěkná. Vše bylo jako z mramoru. Ivanka se posadila a já si lehla na mramorový "stůl", který krásně hřál. A nastal čas peelingu.

Marmar mě celé tělo "drhla" kokosem. Krásně to vonělo a já měla hroznou chuť na kokosky . Nikdy jsem peeling celého těla nezažila a musím říci, bylo to moc příjemné. Marmar zkoušela jestli nespím, protože si pamatovala, že jsem na kosmetice pořád usínala a hrozně to všechny pobavilo. Ale byla moc milá. Pak mě nechala chvíli relaxovat a já usnula (jak jinak). Pak jsem byla odvedena do sprchy.

Čistá jsem byla odvedena do malé místnosti s velice příjemnou atmosférou. Lehla jsem si a Marmar mě masírovala. Chodím doma na masáže každý týden a nemohu si stěžovat, ale tahle masáž. Úžasné, úžasné, to se nedá popsat, to se musí zažít. A pak mě čekala další příjemná věc a to vířivka s horkou vodou a já si říkala, jak jsem mohla vlézt do moře o 23 st. :D

Moje zlatíčko Ivanka mi překládala, sama si s Marmar povídala a já tak rukama. Byla jsem odvedena do sauny (trochu jsem měla strach, protože kvůli své nemoci do ní nesmím), no říkala jsem si, že když tak prostě vylezu podle sebe. Marmar otevřela dveře od sauny a ukázala Ivance, aby šla se mnou. Ivka že ne, já taky mávala rukama, že ne že půjdu sama, ale nedala jinak. A tak Ivanka v kraťasech a tílku byla se mnou v sauně.

Asi po 4 minutách se otevřely dveře a Marmar mě zavedla do sprchy a ukázala, že mám zatahat za provaz na džberu u stropu. Abyste rozuměli, ve sprchách byla na levé straně klasická sprcha a na pravé straně byl zavěšen džber, vypadal jako okov od studny. Tak jsem zatáhla za provaz a šok, který přišel v podobě ledové vody, byl slyšet po celém salonu.
Když jsem otevřela dveře od sprchy, stála tam uchechtaná Ivka s Marmar a další 2 pracovníci salonu. Všichni se bavili, jako by přišli na divadlo. Smála jsem se také, co jiného, že. Osušila jsem se, oblékla a tím má kůra skončila.

Tak se mi to líbilo, že jsem se objednala ještě na další týden. Vůbec není špatné, dopřát si něco takového. Takže jsem si užívala. Na pokoji jsem si umyla vlasy a šlo se na večeři.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jana Jana | Web | 1. dubna 2011 v 0:35 | Reagovat

Úchvatné čtení Věruš a poslední fotka je prostě úúžasná.

2 pavel pavel | Web | 1. dubna 2011 v 1:07 | Reagovat

Náramně pohodovej den, kterej bych si taky dal říct. :-)

3 babi Maňasová babi Maňasová | Web | 1. dubna 2011 v 10:18 | Reagovat

Tak to je dovolená snů! Kolik mušlí sis přivezla? Já bych jich určitě táhla plný kufr :-D

4 Hanka Hanka | Web | 1. dubna 2011 v 22:18 | Reagovat

Věruško, ty sis krásně užívala! :-)
Fotky jsou úžasné, moc se ti povedly. :-)

5 Vlasta Vlasta | Web | 1. dubna 2011 v 22:36 | Reagovat

Věrko, to musela být naprosto úžasná dovolená taky bych si dala říct, ale pro letošek jsem zvolila daleko potřebnější rekonstrukci ložnice ;-)

6 Romi Romi | Web | 2. dubna 2011 v 17:52 | Reagovat

Jsem u toho jako břibitá..Těším se na další pokračování :-) Werri nádherná fota ;-)

7 Miru Miru | Web | 3. dubna 2011 v 9:43 | Reagovat

Věruško, další parádička. Jsem moc ráda, že jste se měly tak fajn...fotečky jsou parádní!

8 Werri Werri | Web | 3. dubna 2011 v 10:22 | Reagovat

[3]: Babi nesmí se mušle a korály vyvážet, takže žádnou. Neriskovala bych, mají na to spešl přístroj. Mě stačí ty zážitky co jsem si dovezla. Byla to moje první dovolená u moře.

Jinak všem děkuji, jsem moc ráda, že se Vám mé vyprávění líbí. Krásnou neděli

9 Mandragorra Mandragorra | Web | 3. dubna 2011 v 21:23 | Reagovat

Chodím sem číst delší dobu a když jsem četla, jaký jsi dostala vánoční dárek, tak pak jsem se děsila toho, že se ti tvůj sen kvůli událostem v Egyptu nesplní. Jsem moc ráda, že jsi si to takhle s dcerou užila! :-) Krásná fota, moc hezké povídání. Už se těším na další díl. :-)

10 Werri Werri | 4. dubna 2011 v 10:38 | Reagovat

[9]: Děkuji ti za komentík, moc mě potěšil. Jsem ráda, že se ti mé vyprávění líbí. Jsi tu kdykoli vítána.

11 pavel pavel | Web | 4. dubna 2011 v 12:22 | Reagovat

Tobě taky hezký den, i když prý v Čechách prší. :-)
Kde je to pokračování? :-D

12 renuška renuška | Web | 4. dubna 2011 v 14:20 | Reagovat

Fotografie u tohoto článku jsou přenádherné, ta poslední obzvlášť. Jinak kokosovou masáž jsem si dopřála minulý rok v Poděbradech a bylo to opravdu něco úchvatného, takže plně s Tebou souhlasím. Báječné vyprávění - snad se podobných zážitků také jednou dočkám.

13 Werri Werri | Web | 4. dubna 2011 v 20:29 | Reagovat

[11]: Pájo vydrž, trvá mi to, ale bude. :D

14 diky diky | Web | 8. dubna 2011 v 21:53 | Reagovat

Krásný fotky. My si na dovolené ráno pospávaly, tak jsem o podobné pohledy ochuzená.

15 corly corly | 15. dubna 2011 v 20:42 | Reagovat

Ty fotky jsou tak krásné Věri!!!!
A zážitky moc milé!Jsem moc ráda,že jste si to tak krásně užily!

16 Scott Scott | E-mail | Web | 6. března 2012 v 14:54 | Reagovat

Moc dobrý. Těším se na další

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.