Srpen 2010

Kouzlo života

31. srpna 2010 v 9:16 | Werri |  Já a foťák
Asi v Březnu jsem dostala nabídku, vystavovat fotografie v klášterecké galerii Kryt. I když váhavě, nabídku jsem přijala díky povzbuzení sestry Helenky. Říkala mi: "času dost, toho ještě nafotíš"... Jo, nafotím, to se řekne. Začala jsem cíleně fotit, že potřebuji fotky na výstavu a vůbec se mi nedařilo. Možná to znáte. Když něco potřebujete, nebo Vám na něčem záleží, tak se nedaří. Fotek jsem nafotila, ale nic mě nezaujalo. Žádná fotka prostě neudělala takové to wau ... i když no možná 2 . Prostě jsem věčně nespokojená a nic  mi nepřijde dost dobré. Už z toho blbnu

Nakonec jsem dala dohromady fotky starší a něco z těch nových. Uteklo to a už tento týden mám vernisáž.  Martinka mi pořád říká:"mamko nebuď z toho tak vykulená". No nervozita trochu pracuje.

Ve čtvrtek a pátek si beru dovolenou a budeme instalovat fotografie. Budu mít pomocnici, mojí Martinku a paní z galerie. Samozřejmě budu i toto fotit, když čas dovolí.

A tak doufám, že mé fotografie lidičky osloví, pohladí po duši a snad i vykouzlí usměv na tváři.

Fotečky, které dám na výstavu, Vám později ukážu zde v galerii :-).

Tento krásný plakát mi udělal můj švagr Roman. *

Naši osadníci

30. srpna 2010 v 12:07 | Werri |  Já a foťák
Tahle ještěřička je náš stálý podnájemce na zahrádce

Děvče a medvídek

27. srpna 2010 v 22:45 | Werri |  Já a foťák
Tyto fotky jsem nafotila na Eurokovu 2010 o kterém jsem Vám psala. Medvídek patří slečně, která nás navštívila z Německa.

Eurokov 2010 pocta Alfredovi Habermannovi

23. srpna 2010 v 22:47 | Werri |  Co přinesl život
Eurokov je setkání úměleckých kovářů. Koní se každé dva roky na pozvání kláštereckého Mistra kováře Karla Melouna.
Eurokov 2010

Koně, koně, koníčci

19. srpna 2010 v 22:05 | Werri |  Co přinesl život
Dnes se ještě vrátím zpět na Třeboňsko k naší dovolené. Při našich toulkách jsme zjistili, že koně jsou skoro na každém kroku (když to hodně přeženu).

Přijměte mé pozvání

17. srpna 2010 v 21:29 | Werri |  Já a foťák
Nedávno jsem se rozhodla, že si založím fotoblog.  Využila jsem web - rajce.net.

Tímto jste srdečně zváni :D

Slavnosti Půrkrabího PŮTY v Lokti

17. srpna 2010 v 20:45 | Werri |  Co přinesl život
Minulý víkend se jako každoročně konaly slavnosti Půrkrabího Půty na hradě Loket. Do Lokte jezdím moc ráda. A tento rok jsem se chystala obzvlášť ráda, jelikož mé sestře Mafince01, se povedlo dostat smlouvu na  prodej svých patchworkových výrobků právě na těchto slavnostech.

Mafinka01

Landštejn

8. srpna 2010 v 19:18 | Werri |  Já a foťák
Den před odjezdem z dovolené jsme si na moje přání zajeli na hrad Landštejn. Vloni jsme byli s Pepíčkem spolu na dovolené u Jindřichova Hradce, a zajeli si na tento hrad zajeli na kolech. Bohužel jsme nepochodili a já byla vzteky bez sebe, než mi došlo, že je 1. října a skončila sezóna.  Hrad jsem tentokrát našla na internetu a učaroval mě. Vlastně jeho zřícenina :-).

Návštěva Grafitového dolu

4. srpna 2010 v 17:30 | Werri |  Co přinesl život

Jak jsem již psala v jednom předešlém článku, rozhodli jsme se při návštěvě Českého Krumlova k návštěvě Grafitového dolu.  Podle rad, které jsme dostali telefonicky od pořadatelů prohlídek, jsme sedli do auta a za  5 minut jsme z auta vylézali  a hurá k pořadatelům.

Návštěva Českého Krumlova

3. srpna 2010 v 15:00 | Werri |  Já a foťák
Prvním výletem po dvou dnech na kolech byla návštěva Českého Krumlova.   Slunce pálilo do žhava a my jsme se roztékali jako zmrzlina. Už nevím z jakého důvodu jsme přijeli do Krumlova až odpoledne a tak jsme si na náměstí  v informačním centru jsme si vyzvedli nějaké prospekty a dali občerstvení.

Dovolenkové bydleníčko

2. srpna 2010 v 11:18 | Werri |  Co přinesl život
Bydleli jsme na začátku vesničky Lužnice. Byt byl podkrovní a v solní části měl  majitel provozovnu na opravu aut. A tatínek měl pár krásných exemplářů Ferrari a jiné, které má jako koníčka. Kdysi jezdil závodně.

Krásné přivítání

1. srpna 2010 v 21:10 | Werri |  O mě
Když jsme dojížděli k Lužnici, zůstali jsme stát na silnici, jelikož byly dole šraňky. Když jsem slyšela, že už neco jede,  otočím se a co nevidím. Křičela jsem : " Jé, koukejte " a hrabala rychle pro foťák.

Všichni kdo jsme stáli u šraněk, jsme rychle lezli z aut s foťáky a cvakaly a cvakaly :D.
A musím říci, že skoro po pěti hodinách  cestování mě toto pozitivně probralo.

Hurá na cestu :-)

1. srpna 2010 v 17:33 | Werri |  Co přinesl život
Toho rána jsem se nemohla dočkat. Ano, chtěla jsem si vychutnat, ten krásný pocit, kdy vstanete, dáte si voňavou kávu, pak naložíte celou rodinu do auta a odjíždíte konečně na dovolenou.

V 8,30 hod. nás Pepíček vzbudil. Slunce pražilo do oken a já jsem se zlidštila, něco pojedla a začala shromažďovat věci ke dveřím. Měla jsem velkou radost, že holky stále mají zájem s námi trávit dovolenou. Martinka šla s manželem nandat kola na držáky na střechu a pak už jsme jen nanosili tašky a další potřebné věci do auta.

Zaklaply poslední dveře u auta a hurá na cestu. Vyrážíme . Martinka byla spolujezdec a já s Ivankou jsme seděli vzadu. Cesta ubíhala docela fajn. Také klimatizace byla k nezaplacení. Měli jsme před sebou dlouhou cestu. Jen cesta byla na 3 hodiny a k tomu zastávky a oběd.....
V Nepomuku jsme si dali obídek venku v hotelové restauraci, s velmi příjemnou obsluhou a jídlem.
V autě jsem luštila osmisměrky a pozorovala okolí. Jelikož jsem neumyla okna, nemohla jsem fotit, protože byla olízaná od Bessynky. Ale ono z toho auta to není bůhví co.

No dojeli jsme skoro po 5 hodinách, bylo to náročné.