Duben 2010

Malý Mušketýr

29. dubna 2010 v 21:14 | Werri |  Já a foťák
A je tu další fotka ze srazu historických vozidel. Tento klučík mě zaujal a když viděl, že fotím, ochotně mi zapózoval, abych si udělala snímeček. Možná si chudák myslel, že bude někde v novinách.

Hafíci a hafinky

27. dubna 2010 v 21:15 | Werri |  Já a foťák
Tyto chlupáčky jsem nafotila také v sobotu v Chomutově na srazu historických vozidel.

Sraz historických vozidel v Chomutově

25. dubna 2010 v 22:23 | Werri |  Já a foťák

V sobotu 24.04.2010 se v Chomutově konal sraz historických vozidel. Když jsem viděla asi před 14-nácti dny plakát, bylo mi jasné, kam se sestrou Helou vyrazíme.

V půl desáté jsme vyrazily z Klášterce, abychom stihly příjezd vozidel a velké parkoviště Severočeských dolů. A řeknu Vám stálo to za to. Nemohly jsme se s Helou té krásy nabažit. A což chlapi, kteří s nechali otvírat kapoty a řešili věci, kterým jsme my dvě ani nerozumněly.

Když jsme obešly všechny exponáty, "koupily" si každá aspoň tři auta , šly jsme si dát o cukrárny kafíčko.  Potom jsme se vrátily zpátky viděli další auta, která mezitím dorazila. Nakonec přijel krásný růžový cadillac, už chyběl jen Elvis .

Focení nebylo vůbec jednoduché, protože lidí bylo opravdu hodně. Pokochat se přišli dědové, rodiny s dětmi, mládež....no kdo by si toto nechal ujít.
Jelikož jsem nafotila skoro 700 fotek, udělala jsem pro Vás výběr do galerie, abyste se také pokochali.

Hezkou podívanou : Sraz historických vozidel

Ruku v ruce :-)

23. dubna 2010 v 21:28 | Werri |  Já a foťák
Ruku v ruce

Tato fotka je také z výstavy v Lounech.  Také se stále, nebo aspoň občas vodíte se svou milou či milým za ruku ? Tato dvojce nebyla nejmladší. Tedy důchodci to nebyli, ale takových 25 let manželství bych tipovala.

Výstava "Dům a zahrada" v Lounech

20. dubna 2010 v 8:00 | Werri |  O mě
V neděli jsme si se ségrou Helou udělaly výlet a vyrazily do Loun na výstavu. Dorazily jsme asi v 10,00 hodin. Počasí nám krásně vyšlo, i když ten vítr by mi vážně nechyběl. Zaplatily jsme vstupné, vyplnily vstupenky a později je vložili do soutěžního koše, protože byly slosovatelné. Pak už jsme se vydaly do uliček a obdivovaly jak květiny, tak nábytek, keramku, dřevěné výrobky atd.atd.

Co mě udivovalo bylo to, že na této výstavě byly i agitace na stavební Lišku, masážní přístroje, nebo zázračné mazání na boty, kůži apod. Našly jsme i stánky s knížkami, čaji, bylinou kosmetikou, vysavači, žehličkami a i stánek s prodejem pozemků.

Aby se maminka nezlobila, že jsme neměly teplé jídlo, daly jsme si teplou karlovarskou oplatku . Později jsme si koupily kafíčko, našly si místečko na odpočinek a slunily se, pozorovaly cvrkot a povídaly si. Samozřejmě jsme  volaly mamince, abychom podaly hlášení .

Jako panelákové nás uchvátily pergoly, houpačky a bazény. Nakonec jsem si koupila alespoň pár kytiček na balkon a pak jsme frčely domu. Cesta trvala asi 55 minut.

Já jsem samozžejmě skončila v poteli, abych si odpočinula a byla navečer čerstvá, jelikož jsem šla od 18,00 hod. do zámku na koncert. Ale o tom zase příště .

Zde jsou fotečky : Výstava Louny

Každé jaro je to stejné

19. dubna 2010 v 6:00 | Werri |  Já a foťák
Myslím, že všichni, ať jsme řidiči, nebo spolujezdci víme, o co jde. Ano moji drazí, děravé silnice po zimě.  Tak Vám přeji hodně trpělivosti.

Ulička

18. dubna 2010 v 11:35 | Werri |  Já a foťák

Jak se dnes máte :-)

17. dubna 2010 v 17:52 | Werri |  Novinky
Dnes je ale krásný den, že . Ráno jsem si chvíli četla v postýlce  a před osmou jsem vstala. Venku už bylo vidět sluníčko a i když nebylo nějak velké teplo, byl to krásný pohled. Po snídani a ranní kávičce jsem se dala do vaření . Tenktokrát jsem vařila guláš a kotel vývaru, abychom měli uvařeno i na zítra, protože se chystám na výlet.

Když se manžel vrátil z práce, tak jsme kolem půl druhé vyrazili jak jinak, než na kolo. Rozhodli jsme se jet mou oblíbenou trasu, kolem řeky do Lužnýho. Projížděli jsme chatovou oblastí, kde někteří uklízeli a upravovali okolí chatek a někteří si již lebeděli u venkovního sezení a užívali sluníčka. Je pravda, že tedy u nás foukal i dost silný a studený vítr. Ale sluníčko prostě udělalo své.

V Lužném jsme se tradičně zastavili v hospůdce "U Slunce". Pak jsme se rozhodovali, kudy domu. Nakonec jsme jeli stejnou cestou, protože manžel byl na kole poprvé a tak se nic nemá přehánět.
Když jsme dorazili domu, hned jsem hupla do sprchy a pak uvařila puding, který jsem slíbila Ivance.

Jinak foťák na kolo nevozím, takže z kola fotky nebudou. Možná později budu vozit, starší foťák, to se uvidí. Přeji Vám krásný zbytek víkendu.

Z Teplic domů

12. dubna 2010 v 13:05 | Werri |  Já a foťák

V pátek jsem si musela dojet do Teplic pro injekce a protože se mnou jela moje Martinka, měla jsem řidiče na zpáteční cestu. Foťák jsem si tentokrát vzala sebou a v roli spolujezdce jsem mohla fotit.

A šupem ven z Teplic

Opravdu to chce čas :-)

6. dubna 2010 v 21:35 | Werri |  O mě
Dnes bylo krásně, tak jsem vyrazila na kolo s dcerou Martinkou. Dohodly jsme se, že pojedeme okolo řeky zahrádkovou kolonií pod kopec. Tak jsem se kochala řekou a chatičkami. S Martinkou jsme si povídaly a bylo to moc fajn. Martinka byla vyplivaná, když jsme dojelY pod kopec, ale mě to nedalo a musela jsem si ho vyšlápnout. Měla jsem z toho moc dobrý pocit, protože jsem to zvládla, jelikož vloni jsem se s ním hrozně "prala".

Hurá na kolo :-)

5. dubna 2010 v 21:15 | Werri |  O mě
Na sobotu jsme si s Pepíčkem naplánovali první výjezd na kolech. Nemohla jsem se dočkat. Jedna věc byla to, že jsme si pořídili nová kvalitní kola i s výbavou, co se oblečení týče. Ráno to venku nevypadalo moc hezky, ale po obědě vylezlo sluníčko a ten nedočkavý pocit, jsem nemohla překonat.
Tak jsem se oblékla, počkala až Pepa přijede s holkama z obchodu a hurá ven.

Jelikož jsou kola nová a nemají klasické šlapky, ale takové jiné, do kterých se zacvakávají boty, doma jsem to zkoušela. Řeknu Vám, že mi to moc nešlo. Ale netrápila jsem se, prostě si zvyknu .  Vyjeli jsme a já zase měla ten úžasný pocit osvobození a radosti. Nejeli jsme ani daleko. Přeci jen vyjeli jsme poprvé po zimě a nic se nemá přehánět.

Po malém výletu jsme zajeli do hospůdky a já se pak vrátila. Hupla jsem na kolo a když jsem přijížděla ke vchodu, nepovedlo se mi botky ze šlapek vycvaknout a skácela jsem se s kolem a připevněnýma nohama ke šlapkám na silnici. Tak jsem si z první jízdy přivezla pár modřin a jedno pořádné jelito. Ale přežila jsem .

Přeji Vám krásný celý týden s sportu zdar ! :-)