Říjen 2009

Neni dýně jako dýně :o)

31. října 2009 v 17:49 | Werri |  Co přinesl život
Naše Ivanka se nemohla dočkat, jestli bude mít ségra v Korunní dýně, aby si mohla jednu vydlabat a vyřezat na svícení. Minulý rok jsme ji neměli a Ivce to bylo moc líto. A tak jsme úspěšně naložili dýni do cihličky a dovezli domu.

Ivanka si ji na chodbě vydlabala a vyřezala a moc se jí to povedlo. Teď už nám svítí na balkóně a dělá společnost Pepíčkovi, když chodí na kouřovou .

Jen se projít

29. října 2009 v 13:00 | Werri |  Já a foťák

Rok se s rokem sešel a je to tu zase

28. října 2009 v 12:45 | Werri |  Co přinesl život
Ano vážení. Je tomu rok, co byl vyhlášen 1. ročník adventního štrůdlování v naší knihovně. Minulý rok jste o této akci již u mě četli:Adventní štrůdlování Jak víte, přihlásila jsem se, účastnila jsem se, ale královnou štrůdlů jsem se nestala, za to mediální hvězdou ano : Jak to dopadlo.

V tomto týdnu jsem četla nový výtisk Kláštereckých novin a co nevidím. Knihovna vyhlásila 2. ročník Adventního štrůdlování. Takže jsem vzala telefon a hned jsem se přihlásila. No o víkendu začnu trénovat . Dokonce se už přihlásili dva chlapi. Tak to jsem vůbec zvědavá. Ségra se mnou bohužel tentokrát nebude, protože má odpolední. To mě moc mrzí, že půjdu sama.

Ale i tak se těším na tu milou a přátelskou atmosféru. Štrůdlování se bude konat 26.11.2009, takže poté, samozřejmě očekávejte mé zpravodajství .

Za oknem seděla kočka ...

27. října 2009 v 20:58 | Werri |  Já a foťák
Tahle kočička obývá první, nebo poslední baráček v Korunní, záleží z jaké strany to berete :-). Tak to abych nepsala jen o skoro přejetých kočkách .

Procházka

27. října 2009 v 0:46 | Werri |  Já a foťák

Hodina sem, hodina tam

25. října 2009 v 18:36 | Werri |  Co přinesl život
Je konec víkendu a dnes jsme dostali hodinku navíc. Ano, opět tu je změna času, pro mě ta lepší verze . Musím říci, že jsem to tentokrát ani nijak nezaregistrovala, kdyby mi to neřekl Jardík ( přítel sestry).

V pátek jsem se zůčastnila prodloužené své neteře Veroniky. Byl to krásný večer plný vzpomínek, když mi chodila do tanečních Martinka. Ivanka o taneční bohužel nestála. A tak jsme opět zažili přehlídku plnou krásných šatů, účesů a někdy rozverných pohybů. Tentokrát jsem si nevzala foťák, jelikož fotil švagr, tak až půjde vkládat fotografie, určitě sem nějaké vložím.

V sobotu dopoledne jsem uvařila a kolem poledne jsem s Martinkou vyrazila k mamince do Korunní. Tentokrát Cihličku řídila Martinka, tak jsem cesou alespoň udělala nějaké fotečky. V Okounově vyběhla na silnici nečekaně bílá kočička. Martinka zabrzdila, obě jsme se lekly a koukaly, jestli se číča někde objeví. Jaká to byla úleva a jásání, když vyběhla na chodník a přes plot se drala do zahrádky. Později jsem se přiznala, že v tom leknutí jsem myslela na jediné : " proboha kdo to bude odklízet".

Když jsme přijeli maminka odpočívala, Martinka s Vaškem vařili. Já jsem se hned zašila k mamince na pokec. Za chvíli přijela i sestra Zuzka s přítelem a tak se štěbetilo,pila se kávička, pak jsme šli na hodinku ven s foťákama. Zuzka je taky takový šílenec, co se focení týče. Jen než jsme se vypravili zalezlo sluníčko a mě ta nálada na focení nějak opustila.

No a dnes jsem dopoledne strávila opět v kuchyni. Uvařila jsem obýdek. Trochu se mi tam motal manžel, který se rozhodl, že udělá polévku a domácí nudle. Pak jsem upekla a snažila se vše stihnout do půl dvanácté, abych sbalila papů Martince do Prahy.

Zuzanka Martinku brala autem, tak to bylo fajn. Vše jsem stihla a ještě horké jsem balila Martince do plastových nádob. Zbytek neděle jsem prolenošila. Odpoledne jsem s pospinkala, protože jsem byla unavená a ven se mi dnes fakt nějak nechtělo. Sluníčko nikde, jen mokro .

Přeji Vám krásný nový týden lidičky :o).

Prostě středa

21. října 2009 v 22:33 | Werri |  Co přinesl život
Je pozdní večer a dnešní den pomalu končí. Jak jste dnes měli ? Já jsem byla do dvanácti hodin v práci a musím říci, že tam chodím moc ráda. A také mi dnes práce šla od ruky .

Po práci jsem zašla na hřbitov a pak jela domu. Vyvenčila jsem naší šakalinku, najedla se a trochu odpočívala. Na odpoledne jsme měla naplánovaný malý výlet.

Také vás něco, nebo někdo potěšil ?

19. října 2009 v 21:57 | Werri |  Co přinesl život

Přes pár dny jste četli, že mi manžel koupil nové autí a moc mě tím potěšil. Chtěla bych se s Vámi podělit o jednu ještě větší radost, proti které je auto o ničem, dá-li se to tak napsat.

Dnes jsem dovezla z nemocnice domů maminku. Maminka má moc nemocné srdíčko a naštěstí vše dopadlo dobře a to je to ta největší radost, kterou mám.

Proto bych se chtěla zeptat i Vás, co Vám v poslední době udělalo největší radost?

Podzimní

18. října 2009 v 13:00 | Werri |  Já a foťák

Cihlička

17. října 2009 v 8:24 | Werri |  Co přinesl život
Moji milí, minulý týden jsem od manžela dostala velký dárek. Mám z něj ohromnou radost, jelikož ho opravdu potřebuji a starý už dosluhuje. Hned druhý den dostalo jméno a proč cihlička, to za chvíli určitě uhodnete sami.

Jindřiš, naše dovolenková vesnička

16. října 2009 v 10:06 | Werri |  Já a foťák
V galerii najdete pár foteček z vesničky, kde jsme bydlely o dovolené :-). Krásnou sobotu.

Galerie : Jindřiš

Návštěva Telče

14. října 2009 v 15:57 | Werri |  Co přinesl život
Jeden den od rána pršelo a tak jsme se váleli u kamínek a vegetili až do oběda. To už pomalu vylézalo sluníčko a konečně se začalo vyjasňovat. Chtěla jsem se podívat do Telče a proto jsme se rozhodli toto odpoledne využít na jeho návštěvu.

Červená Lhota

13. října 2009 v 13:18 | Werri |  Co přinesl život
Z Jindřichova Hradce jsme rozhodli jet do Červené Lhoty a navštívit zámek Zlatovlásky. Když jsme dorazili do pokladny, chvilku před tím odešla skupina na prohlídku a tak jsme měli čas hodinku. Doufala jsem, že to manžel vydrží a do zámku se podíváme.

Jindřichův Hradec

12. října 2009 v 14:05 | Werri |  Co přinesl život
Po ježdění na kolech jsme si naplánovali odpočinkový den a to ve smyslu pohybu na čtyřech kolech . Po snídani a dohodě kam jet, jsme vzali autí a vyrazili za první zastávkou. Bylo to hned za roh do Jindřichova Hradce. Usoudila jsem, že právě proto, že ho máme nejblíže, nebudeme jeho návštěvu odkládat, protože by taky na něj nakonec nemuselo dojít. Znáte to.

Okolo Třeboně

10. října 2009 v 20:23 | Werri |  Co přinesl život
Pan majitel nám po první projížďce poradil oblast, kde si můžeme opravdu pojezdit po rovinkách. Tak si chlapi sedli k mapce a diskutovali a náramně si spolu rozumněli. Samozřejmě se Pepa pochlubil, jak mě balamutil s ujetýma kilometrama a pan majitel se hned přidal, že to dělá taky a bla bla bla. Hned si chlapi našli společnou řeč .

Mamko, tohle je jediná pořádná fotka :-D

8. října 2009 v 16:00 | Werri |  Já a foťák
Tak toto mi pověděl Pepíček, ohledně níže uvedené fotografie, která vznikla vlastně úplně neplánovaně. V mém vyprávění z prvního dne na kole, jsem psala o zastávce ve vesničce, kde jsem si fotila krásný kostelík. Okna byla vysoko a tak jsem ho obešla a nakonec jsem nakukovala klíčovou dírkou. Zkusila jsem přiložit foťák, že jako uskutečním špionáž a vznikla jediná fotečka. Manželovi se moc líbila, že prý je úmělecká hihi.

Tak sem s ní a jsem zvědavá, jak na Vás zapůsobí. A jen do mě, vůbec se nebojte .

Jak jsme do hodpůdky chodili :-)

7. října 2009 v 18:30 | Werri |  Co přinesl život
V mém předchozím povídání jste se již dozvěděli, že i ve malé vesničce kde jsme o dovolené bydleli, mají hospůdku. A tak i my jsme tak nekolikrát zavítali, jelikož odměna po kole a po utrpení (pro Pepu) hradní kultůry apod. Manžel nemá rád výlety typu hurá na hrad.

A jak pak jsme se vyspinkali ?

6. října 2009 v 17:10 | Werri |  Co přinesl život
No krásně jsme se vyspinkali. Pepa mě v půl sedmé budil, že má vyspáno. No ani to se mnou nehlo a tak jsme spinkali do devíti. Lidičky a když jsme otevřeli chatku a venku bylo slunečko, prostě úžasně, byla jsem blahem bez sebe. Udělala jsem snídani ven a v pyžámku jsem seděla pod altánem a užívala si snídaničku a kafíčko. Miluji tyhle chvíle pohody v pyžamu a župánku .