Duben 2009

Černý fešák

30. dubna 2009 v 8:00 | Werri |  Já a foťák

Včera jsem jela do nemocnice v Chomutově na vyšetření a tak jsem zavolala Hele (ségře), jestli nechce jet se mnou, že bychom pak došli koupit dárek našemu kamarádovi k narozkám. Hela nebyla proti a tak jsme jeli spolu.

Když jsme zaparkovali a šli k poliklinice, Hela si všimla jednoho černého fešáka, tak jsem ho musela vyfotit.

Cyklostezka Klášterec - Kadaň a zpět

28. dubna 2009 v 6:30 | Werri |  O mě

V neděli jsme se rozhodli vyzkoušet cyklostezku, kterou tu máme. Tak jsme nejdříve vyrazili do Evženky (Kyselky) načepovat minerálku a šupem přes park k železničnímu mostu, za kterým cyklostezka začíná. Cyklostezka je sypaná jemným štěrkem a začátek rozhodně není nijak valný. Někde se kola ve štěrku bořila a tak jizda nebyla jednoduchá.

Našla jsem je v koši ! :-)

27. dubna 2009 v 17:45 | Werri |  Co přinesl život

Kdo jste četl článek o návštěvě ZOO v Ústí nad Labem, tak víte, že se mi povedlo smazat nějaké fotografie, aniž bych věděla, jak jsem to dokázala.
Dnes jsem něco hledala a tak jsem nakoukla, zda hledaný seznam není v PC koši a ejhle, co nevidím.....fotečkýýýýý.

Jsem pako, taková základní věc, jako podívat se do koše a mě to nenapadlo.
Takže Vám nabízím pár foteček, které jste ještě neviděli a jinak jsou přidané ve fotogalerii : ZOO Ústí nad Labem

Sobotní výlet za zvířátky

26. dubna 2009 v 10:01 | Werri |  Co přinesl život
Tak jsme přemýšleli co podnikneme v sobotu a jak někteří víte, rozhodovalo se mezi Zoo a nějakým tím zámkem či hradem. Jelikož rozhodnutí bylo ponecháno na mě, samozřejmě jsem se rozhodla pro zvířátka.

V Ústecké ZOO jsem nikdy nebyla a už dlouho jsem přemýšlela o tom, že bychom se tam jeli podívat. Z Klášterce to je hodinka a půl autem, takže žádné veliké trmácení. Ivanka měla sraz s kamarádkami na bowlingu, kde slavili narozeniny jedné z nich, tak s námi jela jen Martinka.

Takže jsme se vypravili a hupli do auta i s "blondýnou" (navigace). Cesta byla pohodová, a tak jsme dojeli v klidu. Dokonce jsme našli na parkovišti proti Zoo i místo. A zanedlouho jsme stáli frontičku na pokladnu.

Hned jako první jsme viděli tuleně:

Co s tím dneškem uděláme ?

25. dubna 2009 v 6:47 | Werri |  Co přinesl život
Nějak dnes nemůžu dospat, tak jsem po snídani a vařím. Přemýšlím co na dnešek vymyslet za program, abychom neseděli doma. Jsme po 14-nácti dnech zase všichni pohromadě a tak myslím, že je škoda sedět doma.

Včera jsme diskutovali o pár návrzích, jako zoopark Chomutov, ZOO Ústí, tam jsme nikdy nebyli, taťka navrhoval hrad nebo zámek, a tak je na výběr, jen se domluvit.

U mě samozřejmě vítězí zvířátka, v tomto jsem pořád jako dítě . Toho neni nikdy dost.

V neděli pojedeme vyzkoušet cyklostezku do Kadaně, ať máme nějakou změnu. Tak jsem zvědavá, jak to dnes dopadne. každopádně se o tom samozřejmě dozvíte a baterku do foťáku právě dobíjím.

Krásnou sobotěnku všem

Čtvrtek, ten mi dal zabrat :-)

24. dubna 2009 v 19:14 | Werri |  O mě

Když jsem ve čtvrtek ráno vstávala do práce, ještě jsem netušila, jak ten den bude hektický. Až se člověk diví, co vydrží. Ale o tom se přesvědčujeme stále, že .

Ráno jsem klasicky jela do práce, uvařila si kafíčko a na práci se vrhla. Vytížená jsem dost, tak mi každý den uteče jako voda. Natož, když děláte na poloviční úvazek.

Nedělní projížďka

21. dubna 2009 v 22:21 | Werri |  O mě

Tak jsem v neděli pokukovala, jak se to počasíčko vyvíjí a ejhle kolem desáté se pupík objevil. Vařit jsem nemusela a na jedenáctou hodinu jsem měla srazík se spolužačkou Monikou.

Sešli jsme se v pizzerii, dokonce přivezla i bratra. Bylo to milé setkání, také jsme si měli co říct. Po hodině a půl jsme se zvedli od stolu a ještě venku na chodníku jsme chvilku klábosili. Však to znáte....ještě řeknu tohle a jé neřekla jsem ti tohle .... Pak jsem mazala domů i s pizzou.

Dala jsem si oběd a za chvíli jsme se začali s manželem chystat na kola. Určitě jsem nebyla jediná, která se z počasí radovala. Moc jsem se na projížďku těšila. Dala jsem potřebné věci do baťůžku, včetně fotoaparátu a hurá ven.

První zastávka byla v Kyselce ve stáčírně minerálky. Tam jsme čepovali 3x, protože jsem měla jen půllitrovou flaštičku.

Propršený páteček

17. dubna 2009 v 21:56 | Werri |  Co přinesl život

Dnes ráno bylo zataženo, bouřilo a tak to asi ani jinde nebylo jiné. Hupla jsem do auta a jela na poslední elektroléčbu. Prozřetelně jsem si vzala deštník a u střediska už jsem vystupovala do lijáku. Hřmělo, práskalo a lilo jako z konve.

U nás na radnici :-)

16. dubna 2009 v 22:54 | Werri |  Co přinesl život

Jak někteří víte, pracuji na Městském úřadě v Klášterci nad Ohří. Radnice je nádherná, alepoň dle mého soudu a nachází se na náměstí Dr.E.Beneše.

Vůbec první radnice zde stála již v 16. stol., ale několikrát vyhořela. V r. 1855 byla postavena nová budova, kterou v r. 1859 opět schvátily plameny a z budovy zůstalo jen obvodové zdivo.

Poté byla postavena nová (současná) Radnice

Víkendové sportování :-)

14. dubna 2009 v 21:38 | Werri |  O mě

Tak jak jste si zlatíčka užili prodloužené volno a Velikonoce ? Jak jsem již psala, my jsme si s manželem koupili kola a tak jsme měli v plánu něco pro svá tělíčka začít dělat :-D.

V pátek jsme odjeli do Korunní, jen Ivanka nejela a přijela za námi v sobotu odpoledne. No měla své plány. Musím přiznat, že jsem se jako vždy moc těšila na víkend a teď ještě více. Byla jsem sama na sebe zvědavá, jako to kolo vůbec ustojím hihi.

Lidičky bude ze mě koalista :-DDD

10. dubna 2009 v 9:07 | Werri |  O mě
Moji milí, je páteček a začíná prodloužený víkend. Jsou tu Velilkonoce a s nimi spojené hodování a tradice, které k nim patří. Já tentokrát Velikonocemi nežiji.
A víte proč ? Protože jsme si ve středu s manželem koupili kola a začínáme "sportovat" . A proto ze mě bude koalista, jak říká naše Ivča kolařům, či cyklistům.

Manžel se rozhodl, že se sebou musí něco udělat a já vůbec nebyla proti tomu, jelikož ná pohyb vůbec neuškodí. tak na víkend vyrážíme do Korunní a začneme jezdit. No nevím na kole jsem neseděla 20 let, ale to se snad nezapomíná .

Jsem pyšná, že manžel vyměnil gauč za kolo a snad to tak i vydrží. Takže po víkendu očekávejte reportáž, jak to dopadlo.

Kola Vám vyfotím také později,nyní je mám na balkoně.

Přeji Vám všem krásný slunečný víkend, pohodové Velikonoce a klucíííí, buďte tolerantní.

To byl krásný víkendík, že jo :-D

7. dubna 2009 v 21:52 | Werri |  Co přinesl život

Tak za sebou máme konečně krásný víkend. Nemohla jsem se dočkat a kam jsem jela ? No jak víte, kam jinam, než za maminkou . Víkend byl v něčem zvláštní. A co to bylo ? V Korunní bydlí maminka a sestra Martinka (Mafinka) s rodinou. Tento víkend Martinka byla v Praze, kde s děvčaty vystavovali své výrobky. A z Vaška byl slaměný vdovec .

V pátek jsme s maminkou hráli karty a tentokrát mi to natřela. V sobotu jsem vstala brzy a po osmé hodině jsem šla naproti Helence s Verunkou, které přijeli vlakem.

Krásný týden

6. dubna 2009 v 21:26 | Werri |  O mě

Zlatíčka, nějak mi nezbývá čas, ale budu se snažit zítra napsat o víkendu a ukázat Vám, co jsem nafotila.

Přeji Vám krásný, prosluněný a pohodový týden :-)

Máme jaro za barákem :-D

1. dubna 2009 v 21:05 | Werri |  O mě

Dnes ráno jsem vyšla z baráku a venku svítilo sluníčko. Už před sedmou....tomu říkám zázrak . Takhle bych chtěla vycházet každý den. Ale jelikož realita je realita, sluníčko během se odpoledne odporoučelo.

Včera jsem balkon neuklidila, tak jsem se na to vrhla dneska a už tam visí voňavé prádlo. Po dlouhé zimě a bytě plné sušáků, je to jako osvobození.